Tuesday, June 12, 2007

Μήπως θα μπορούσε να μου απαντήσει κάποιος τι γίνεται;

Οι περισσότεροι γνωστοί και φίλοι μου δεν απαντούν στο κινητό τους όταν υπάρχει απόκρυψη αριθμού. Γιατί, παιδιά;Τι φοβάστε; Μήν είναι ο δοσάς ή ο φοροεισπράκτορας; Να σας δολοφονήσουν μ'αυτόν τον τρόπο, μάλλον, δεν μπορούν. Αποφεύγετε, μήπως, ένα ανεπιθύμητο πρόσωπο;Δεν θα βρει άλλο τρόπο να σας ξετρυπώσει; Και πόσα ανεπιθύμητα πλάσματα πια έχουνε μαζευτεί στη ζωή σας;Τι εξωφρενικός τρόμος είναι αυτός; Μόλις λίγα χρόνια πριν, απλά απαντούσαμε στα τηλεφωνήματα, σηκώναμε το ακουστικό και λέγαμε 'παρακαλώ'. Τώρα τι διάβολο έγινε; Είμαστε μέσα στη μόδα και ακολουθούμε πιστά τις υψηλές τεχνικές προδιαγραφές ή έχουμε αρχίσει να φοβόμαστε ακόμα και τον ίσκιο μας; Έχω ξεμείνει από μπαταρία ή κάρτα και τηλεφωνώ από το πρώτο σταθερό η άλλο κινητό βρεθεί μπροστά μου. Αλλά, όχι! Απόκρυψη Αριθμού. Προσοχή!Άγνωστος! Δαγκώνει. Άκου Απόκρυψη! Λες και ο αριθμός είναι κάποιος επικίνδυνος δραπέτης που ήρθε να κρυφτεί στην οθόνη του κινητού μας.Ρε, είμαστε με τα καλά μας;

5 comments:

kyriayf said...

τον τελευταίο μήνα... λόγω αφραγκίας... το κινητό μου είναι κομμένο... καλώ με χρονοκάρτα και ουδείς απαντά.... και είναι άτομα, που περιμένουν κλήση μου ότι η δουλειά τους περαιώθηκε!!!

ας μην απαντούν...
αυτοί χάνουν...

χιχιχι!!!

το θέμα είναι σοβαρό... πράγματι...

ένα "παρακαλώ" αρκεί....

ο εξω απο δω τους καλεί πιά!!!!

καλό βράδυ
:)

tzotza said...

με πηρες με αποκρυψη και δεν απαντησα socrates μου??? δοκιμασε και θα δεις... :)))))

kira said...

καλά, τέλειο ποστ, πολύ καιρό τα σκεφτόμουν και γω αυτά... κι όλο αυτό με την αναγνώριση κλήσης σου στερεί την έκπληξη, αλλά εμείς, χαμπάρι δεν παίρνουμε.

Maria Iribarne said...

Νομίζω ότι οι περισσότεροι δεν απαντούν γιατί οι περισσότερες κλήσεις χωρίς αναγνώριση είναι από τράπεζες, είτε επειδή κάποια δόση δεν έχεις πληρώσει είτε για να σου πουλήσουν μια κάρτα, ένα δάνειο κλπ. Εγώ πια έχω σταματήσει να καλώ από το σταθερό μου, που είναι απόρρητο, κινητά, δεν έχει κανένα νόημα, κανείς δεν το σηκώνει.

Socrates said...

Υφάντρα, πολύ χαίρομαι όταν μου κάνεις σχόλιο.
tzotza, λες;
kira, ποιες εκπλήξεις πια;..
maria iribarne, σ'ευχαριστώ πολύ για τις επισημάνσεις.