Wednesday, May 23, 2007

Ανταπόκριση στο παιχνίδι της ομορφιάς.

Ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση της Demonia, κι'ας μην το πιστεύει, έχω να δηλώσω τα εξής:
θα ήθελα να είχα την πρώτη σεξουαλική μου εμπειρία με την κουκλάρα που μένει στη γειτονιά μου, στο σπίτι απέναντί μου.
Θα ΄θελα να παντρευόμουν την σεμνή, χαριτωμένη κοπέλα που μένει τρία σπίτια πιο κάτω, πάλι στη γειτονιά μου.
Θάθελα, τέλος, να την απατήσω με κείνο το φοβερό, άγνωστο σε μένα(ακόμη) πλάσμα που λικνίζεται δυο μέτρα μπροστά μου στην Τσιμισκή.
Οι διασημότερες των διασήμων.
Είπατε τίποτα;

4 comments:

tzotza said...

λεω να μετακομισω θεσσαλονικη τελικα..κατι υπαρχει εκει πανω!!! (ξερεις εσυ!!!) :)

Sardonian said...

Βρε μήπως μένουμε στην ίδια γειτονιά; Α, στο λέω να το ξέρεις..μόνο τη σεμνή σου χαρίζω

demonia said...

Μα ήταν τόσο προβλέψιμο...

Socrates said...

Να μετακομίσεις, tzotza, να μετακομίσεις.
Εννοείται πως μένουμε στην ίδια γειτονιά, sardonian.Στην φοβερή γειτονιά των παιδικών μας χρόνων, εκεί όπου γεννήθηκαν, μεγάλωσαν και φούντωσαν τα όνειρά μας.
Λες, Demonia;